NiayeshNiayesh، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس پاییزی من

دوستت داریم...

1392/5/6 2:50
نویسنده : مامی و پاپی
274 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

"نیایش سادات عزیز دل مامانی وبابایی"

این کلبه ی کوچک رو برای تو ساختیم تا بدونی ما از الان که هنوز دو سالت نشده به فکرتیم و دوست داریم وقتی تونستی این وبلاگ رو بخونی شاد بشی و خوشت بیاد.  دخترم من وبابایی با همه ی شیطونی هات دوستت داریم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بانو
4 مرداد 92 19:33
نيايش خانم وبلاگ جديدت مبارك به وبلاگ ژوان خانمي ما سنجاق شدي اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيد
محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:41
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم.... هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم
شبنم
13 مرداد 92 9:20
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
paniz
21 مهر 93 17:13
نیایش خیلی خوشگله باتبادل لینک موافقین؟؟